Velkommen til TGU Klatring

Før du kan blive medlem af TGU Klatring skal du have en profil i Klubmodul.
Når du har oprettet en profil for den der skal deltage, skal tilmeld dig det kontingent der passer til dig.
Hvis du vil tilmelde dit barn er det vigtigt at det er barnets oplysninger mht. alder osv. der indtastes i profilen
Det er muligt at indtaste flere e-mail adresser og mobilnumre, så du også får eventuel information om holdet

Vejledning:

Efter oprettelse af profil..

Klik på Indmeldelse - Holdtilmelding
Vælg f.eks. Børn(B) og vælg Tilmeld.
Tilbage er kun at acceptere betingelserne og betale.
Hvis alt er i orden får du en kvittering og er nu medlem af TGU Klatring

Familiemedlemskab:

Hvis du vil indmelde hele husstanden, skal du vælge Familie (FT)

Der skal oprettes en profil for hvert medlem i familien.
I betaler det fulde kontingent på den første profil I tilmelder. Herefter logger I ind på alle familiens profiler og tilmelder jer.

Er familiens profiler oprettet korrekt, vil beløbet til betaling være kr. 0,00

Adresse samt postnr. og by skal være identisk på alle familiens profiler ellers vil familierabatten drille

VIGTIGT! Det er ikke nok, at du blot tilmelder dig selv!
Dit barn(eller dine børn), kæreste eller kone er IKKE medlem, førend der er oprettet en profil for hvert familiemedlem og de har tilmeldt sig via jeres familiemedlemskab.

Udmeldelse:

Ønsker man ikke længere at være medlem af TGU Klatring, skal der gives besked til Klatreafdelingens formand.
Når du har betalt for dit medlemskab, er dit medlemskab bindende indtil udgangen af kontingentperioden

God fornøjelse

Følg med